Logo Notaris | Notaris Logo? Voor 15 Euro Heeft U al Een Logo!

Logo Notaris – Wij Stellen Samen een Logo Op

Het is niet een nieuw concept, een logo voor de organisatie. Wel creëren organisaties een veel creatiever beeld dat zij willen neerzetten voor zijn klanten. Hele organisaties zijn 180 graden gedraaid door een heel imago te creëren. Een belangrijk onderdeel van een organisatie zijn imago is zijn logo. Dit is het eerste waar de klanten en cliënten aan denken.

prijzen_knop          bestel_knop

Maar natuurlijk zijn uw klanten niet de enigste die het logo van uw organisatie bewonderen. Voor een notaris logo bent u gelukkig aan het juiste adres. Bij ons team van 15eurologo’s.nl kunt u al een logo notaris krijgen vanaf 15 euro. De logo’s worden altijd door een professional ontworpen en u kunt al een logo ontvangen in 72 uur.

Maar een  notaris logo samenstellen, dat doet u niet zomaar. Het is belangrijk goed te overwegen welke elementen wel en juist niet in het logo mogen verschijnen. In een logo notaris wilt u u waarden en kwaliteiten van uw organisatie laten zien en tegelijkertijd moet het opvallen tussen de concurrenten.

Veel logo’s lijken niet voor niets op elkaar, ook de notaris kent zijn veelvoorkomende elementen zoals:

  • Een pen in het logo;
  • Een boek in het logo;
  • Een weegschaal in het logo;
  • Veel gebruik van de kleuren blauw en of groen;
  • Met vaak tekst in het logo.

Pas op dat u uw logo niet te verwarrend maakt voor uw omgeving. Origineel is altijd goed, daarmee valt u op tussen de concurrenten, maar moet het publiek niet verwarren. Voorbeelden hiervan zijn het gebruik van elementen die normaal gesproken in een ander bekend logo voorkomen, waardoor uw logo met het bekende logo verward kan worden.

Voorbeelden van Notaris Logo

Logo notaris    Logo voorbeeld notaris    Notaris logo

Notaris voorbeeld logo    voorbeeld notaris logo    logo notaris voorbeeld

Er zijn veel factoren waar u rekening mee wilt houden. Gelukkig helpen wij u daar een handje mee. Daarom zijn de volgende pakketten ontwikkeld:

Pakketten die uit 1 logo bestaan zijn:

  • Het basis pakket kost €15,-.
  • Het luxe pakket kost €35,-.
  • Het VIP pakket kost €55,-.
  • Het VIP extra snel pakket kost €75,-

Pakketten die uit meerdere logo’s bestaan zijn:

  • Het VIP 3 pakket kost €125,-
  • Het VIP 5 pakket kost €165,-

Voor iedereen is er het gepaste pakket om een logo Notaris te ontwerpen.

Klik hier om uw eigen Notaris logo te bestellen!

prijzen_knop          bestel_knop

Trucs voor het Ontwerpen van Uw Notaris logo

Hoeksteen voor Uw Huisstijl

Een beeldmerk moet zo uitgestippeld worden dat het als fundament kan werken voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor overeenstemming en samenhorigheid in al uw notificaties met uw bezoekers en potentiële klanten. Dus in uw folders en prijsopgaves, maar ook in uw advertenties, uw nieuwsbrieven en op uw drukwerk. Ditzelfde maakt de vakkundige look en feel van uw concern in grote mate. Het logo is leidend in deze stijl. Houd daarmee rekening mee onder het uitwerken van uw beeldmerk.

3 Basissoorten Emblemen

Metaforische Beeldmerken en Illustraties

Een logo wat slechts uit een pictogram bestaat, is als het beeldmerk van een artikel. Dit kan ongekend uitdrukkelijk zijn. Een heldere, roodgele schelp aan de kant van de autoweg betekent: “Daarmee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het logo zijn al deze bewoordingen nodeloos geworden.

En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gegeten is? Dat betekent: “De machthebber van ditzelfde device is een artistiek iemand, die niet op een dubbeltje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel werkelijk te opstellen met een notebook of een telefoon? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Dermate zijn het beeldmerk, de bedrijfsnaam en het artikel al verweven.

Ofschoon er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we ieder van deze bedrijf logos in een van onderste categorieën plaatsen.

Woordlogos

Niet voor niets is typografie een gewenste toespitsing bij grafisch makers. Een vertrouwd voorbeeld is het logo van Google. Dit is de naam van het merk in een vast lettertype, maar herhaaldelijk in supplementaire tinten en met verschillende achtergronden.

Woordlogos bestaan vaak enkel uit de bedrijfsnaam van het merk. Weleens begeeft er ook nog een slagzin bij. Doorsnee en weinig inspirerend? Integendeel: er zijn in de duizend variaties lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten ploffen.

Mix van Illustraties en Letters of Tekst

MacDonalds utiliseert overeenkomstige kleuren als Shell. Een grote gele M met erin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een metaforische uitvoering van een topless meermin in een ringetje, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het artikel: Starbucks Coffee.

Wel of Geen Logo met een Leus?

Een sterke slagzin is veel geld waard. Het is als een tover strategie die consumenten verdient: een gepaste copywriter is zijn goud dan ook dubbel en dwars waard. Maar moet deze slagzin ook op het beeldmerk? Denk er goed over na waar u het logo voor wilt gebruiken. De slogan mag natuurlijkerwijs op het bedrijf logo als het utiliseert wordt voor uw webpagina, brochures, adWords en Facebook advertenties.

Duidelijkheid op Samsungs en Ipads

Het logo is nog steeds herkenbaar omdat het in dezelfde stijl blijft. Juister verwoord: het is nog steeds hetzelfde logo, maar een verscheidene weergave. Daarom is het belangrijk dat al deze weergave van hetzelfde beginontwerp ontworpen worden.

prijzen_knop          bestel_knop

Niet Enkel voor Multinationals

Personen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze frequent bekijken door het logo van dat handelsmerk zichtbaar te dragen of bij zich te hebben. Een beker met het logo van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten aanschouwen wie ze zijn, en wat hun waarden zijn.
Een sterk product heeft een sterk beeldmerk. Dat geldt voor belangrijke merken, maar dat geldt net zo perfect voor minder belangrijke merken. Zorg dat personen zich ook met uw merk kunnen identificeren!

Welke Tinten in uw Embleem?

Kleur hoeft niet in een bedrijf logo. Een embleem kan heel kwalitatief uitsluitend in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog juister om ditzelfde bedrijfslogo dan ook in kleur te hebben. De meest aanwezige kleuren in een beeldmerk zijn de hoofd kleuren. Ditzelfde zijn de kleuren rood, blauw en geel.

Op belangrijke afstand hiervan arriveren de ondergeschikte kleuren. Ditzelfde zijn de kleuren die gemengd zijn van de hoofd tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten samengevoegd worden. Wijk uitsluitend in afwijkende gevallen van dit plan af en bedenk: de uitzondering bekrachtigd de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond treedt. Er gaat een onbetwistbare agressie van uit, dus pas dit grondig toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al 100 jaar met aanzienlijk enthousiasme!

Geel

Geel is een vrolijke, vrolijke kleur. Heel passend voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook commerciële aanbieder die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Blauw

Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima harmonieert met no-nonsense dienstverlening. Verenig blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Relevantie van het Geschikte Lettertype

Zo is er een lettertype voor alle onderneming. Kunt u het niet vinden? Dan kunt u altijd nog uw persoonlijk, bijzondere lettertype laten creëeren!

Ondergeschikte tinten

Paars is fantasievol, oranje straalt levenslust uit, en groen treedt voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd goed, maar kijk uit met het combineren met de bijkomende kleur. Ditzelfde valt herhaaldelijk niet gepast uit. De supplementaire kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Zeker is dit ook een kwestie van smaak.

Variëren op Uw Embleem

Het pluspunt van een gangbaar beeldmerk is dat er geschikt mee te variëren valt. Google wijzigt aanhoudend met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor ieder festijn past Google zijn logo aan, terwijl het embleem – door de simpelheid – nog steedsherkenbaaris. Apple kan ook zonder ellende de tinten van zijn embleem aanpassen. Het blijft kenmerkend.

Uw Notaris logo Verfraaien

Uw organisatie vervormt, en uw logo transformeert mee. Alledaags doen! Uw logo belichaamt uw artikel!

prijzen_knop          bestel_knop