Logo Nagelstyliste | Nagelstyliste Logo? Al Vanaf 15 Euro!

Logo nagelstyliste – Net zo gelakt als de nagels!

Bent u op zoek naar een mooi logo voor uw nagelstudio? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij verzorgen logo’s die voldoen aan de wensen en behoeftes van u als onderneming.

prijzen_knop          bestel_knop

Een logo is meer dan alleen een kleur of een afbeelding. Het moet een compleet beeld geven en passen bij de identiteit van uw onderneming. Een overtuigende identiteit is daarom erg belangrijk. Als onderneming wil je namelijk een goede, eerste indruk achterlaten bij (potentiële) klanten. De achterliggende gedachte is om deze doelgroep aan te spreken. De identiteit van de onderneming moet dus goed overeen komen met de doelgroep, maar ook met de medewerkers van uw onderneming.

Een logo moet diverse onderdelen van een merk vertegenwoordigen. Het voornaamste is dat uw logo opvalt tussen alle anderen concurrenten. Echter is dat een moeilijke opgave, omdat er veel aanbod in de nagelbranche is. Om u te onderscheiden hebben wij van 15 euro logo’s gekeken welke onderdelen andere nagelstyliste in hun logo verwerken.

De meest voorkomende onderdelen in nagelstyliste logo’s zijn:

  • Vrouwelijke kleuren zoals roze en paars,
  • Deftige letters zoals kalligrafie letters,
  • Nagels,
  • Vingers,
  • Nagellak.

Nagelstyliste logo’s voorbeelden worden hieronder weergegeven:

logo nagelstyliste logo van nagelstyliste logo voorbeeld nagelstyliste

nagelstyliste logologo nagelstyliste voorbeeld nagelstyliste beeldmerk

Indien u gebruikt maakt van veel voorkomende elementen, is het belangrijk dat u dit op een creatieve manier toepast. Als u logo eruit springt, zorgt het ervoor dat nieuwe klanten tot uw onderneming komen en trouwe klanten binding krijgen met uw onderneming.

15 euro logos ontwerpt unieke logo’s tegen een aantrekkelijke prijs. Iedere klant is voor ons belangrijk. Onze grafische designers luisteren naar uw wensen en behoeftes, denken met u mee en bieden vrijblijvend advies aan. Zo heeft u de keuze om uw logo te laten produceren aan de hand van één van onze pakketten. Wij bieden verschillende pakketten aan om uw onderscheidende logo tot stand te laten brengen.

  • Basis pakket
  • Luxe pakket
  • VIP pakket
  • VIP 3 pakket
  • VIP 5 pakket
  • VIP extra snel pakket

Voor iedereen is er het gepaste pakket om een logo nagelstyliste te ontwerpen.

Klik hier om uw eigen nagelstyliste logo te bestellen !

prijzen_knop          bestel_knop

Aanbevelingen voor het Schetsen van Uw Beeldmerk

Uw Logo Hervormen

Uw artikel vervormt, en uw embleem vervormt mee. Normaal doen! Uw embleem presenteert uw product!

Pijler voor Uw Huisstijl

Een beeldmerk moet zo opgesteld worden dat het als basis kan dienst doen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor harmonie en eenheid in al uw verbinding met uw consumenten en sales leads. Dus in uw brieven en aanvragen, maar ook in uw advertenties, uw brochures en op uw websites. Dit vergroot de betrouwbare look en feel van uw merk in belangrijke mate. Het beeldmerk is leading in deze stijl. Houd hiermee rekening mee bij het formaat van uw bedrijfslogo.

3 Basissoorten Bedrijf logos

Woordlogos

Woordlogos bestaan frequent slechts uit de naam van het organisatie. Soms treedt er ook nog een tagline onder. Zonder inspiratie en slaapverwekkend? Daarentegen: er zijn rond de duizend variaties lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten ploffen.

Niet voor niks is typografie een gewilde specialisatie onder grafisch makers. Een befaamd voorbeeld is het logo van Google. Ditzelfde is de naam van het onderneming in een onveranderlijk lettertype, maar herhaaldelijk in alternatieve kleuren en met velerlei achtergronden.

Samenstelling van Symbolen en Woorden of Tekst

MacDonalds utiliseert dezelfde tinten als Shell. Een grote gele M met erin, in het rood, de bedrijfsnaam. Starbucks zet een symbolische editie van een topless meermin in een cirkelvorm, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het bedrijf: Starbucks Coffee.

Ofschoon er miljoenen emblemen bestaan, kunnen we ieder van deze logos in een van onderste categorieën zetten.

Beeld Bedrijf logos en Tekens

En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gekauwd is? Dat betekent: “De bezitter van ditzelfde toestel is een ontwerper, die niet op een centje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel echt te uitwerken met een pc of een telefoon? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. In die mate zijn het bedrijfslogo, de naam en het product al verweven.

Een bedrijfslogo wat uitsluitend uit een pictogram bestaat, is als het bedrijf logo van een bedrijf. Dit kan buitengewoon uitdrukkelijk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de snelweg omvat: “Hiermee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een pompstation van de Shell”. Door het bedrijfslogo zijn al deze letters onnodig geworden.

Een logo is bijzonder bepalend. In één blik moeten websitebezoekers van uw webpagina en uw Facebook page kunnen aanschouwen waar uw product voor komt. Een passend bedrijf logo laat ditzelfde observeren en zorgt daarbij voor de herkenbaarheid van uw winkelbedrijf. Maar wat is nu beslissend bij het type van een beeldmerk?

Duidelijkheid op Samsungs en Tablets

Sedert 2 jaar arriveren de meeste internetbezoekers uw website binnen via een telefoontoestel of een tablet. Niet uitsluitend moet uw volmaakte website responsive zijn, zodat de inhoud zich toesnijd op aan het formaat van het beeldscherm, ook uw logo moet geschikt te bekijken zijn op een minder groot toestel. Als personen er een vergrootglas onder moeten nemen om de letters op uw nagelstyliste logo te lezen, dan roept dat uiteraard irritatie op.

Variëren op Uw Embleem

Het profijt van een eenvoudig bedrijf logo is dat er bruikbaar mee te variëren valt. Google wijzigt continu met de letterkleuren en met verschillende achtergronden. Voor elk feestje past Google zijn embleem aan, hoewel het bedrijfslogo – door de simpelheid – nog steeds kenmerkend is. Apple kan ook zonder ellende de tinten van zijn logo afstemmen. Het blijft te herkennen.

prijzen_knop          bestel_knop

Welke Kleuren in uw Embleem?

Kleur hoeft niet in een nagelstyliste logo. Een beeldmerk kan heel goed enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om dit bedrijf logo dan ook in kleur te hebben. De meest aanwezige kleuren in een logo zijn de elementaire kleuren. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.

Op belangrijke afstand hiervan komen de secundaire tinten. Dit zijn de kleuren die gemengd zijn van de elementaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren samengesteld worden. Wijk uitsluitend in zeldzame gevallen van dit patroon af en bedenk: de uitzondering bevestigt de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een nadrukkelijke agressie van uit, dus pas dit nauwgezet toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al 100 jaar met aanzienlijk succes!

Geel

Geel is een feestelijke, gelukkige kleur. Heel perfect voor spelletjes, voor party’s, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook doelmatige leverancier die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Blauw

Blauw is de meest commerciële kleur, die prima overeenstemt met no-nonsense bedrijfsvoering. Groepeer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Importantie van het Handige Lettertype

Een dik, zwaar lettertype is stoer en mannelijk. Kies dat dus niet voor het bedrijf logo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met modieus, springende karakters is hier plenty juister voor. Heeft u een schadeherstel bedrijf? Er zijn lettertypen waarvan de letters half omdraaien en ongeordend gerangschikt zijn.

Ondergeschikte tinten

Paars is fantasierijk, oranje straalt levenslust uit, en groenillustreerthet milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd effectief, maar kijk uit met het samenvoegen met de bijkomende kleur. Dit valt veelvoudig niet passend uit. De supplementaire kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Uiteraard is ditzelfde ook een kwestie van smaak.

Wel of Geen Embleem met een Slogan?

Maar bij versie op een telefoon of ipad wordt de tagline al spoedig te gecompliceerd leesbaar. Maak dan een extra weergave zonder tagline. Wilt u maar in één alleen logo investeren? Besluit dan voor een bedrijf logo zonder slagzin.

prijzen_knop          bestel_knop