Logo Dakdekker | Dakdekker Logo? Ontvang een Logo voor 15 Euro

Wees Geen Dakdekker Zonder Gezicht. Laat een Logo Dakdekker ontwikkelen

Een organisatie zal altijd een imago hebben tegenover zijn omgeving. Hoe jong je organisatie of bedrijf ook is. De omgeving zal altijd een mening over de organisatie hebben. Het beeld dat de omgeving van uw organisatie heeft kan heel erg verschillen, maar kan ook beïnvloed worden. Wanneer u graag wilt laten zien hoe betrouwbaar u bent, dan verwerkt u dat in uw logo. Bent u juist creatief? Geen probleem, voor slechts 15 euro heeft u al een logo.

prijzen_knop          bestel_knop

Elke organisatie is uniek, maar niet elke organisatie heeft een even uniek logo. Probeer de zee van standaard logo’s te vermijden. Voor 15 euro kunt u al een origineel logo ontvangen. Toch zullen er factoren blijven waar u rekening mee moet houden.

U wilt natuurlijk niet een verkeerd beeld creëren bij uw omgeving. Dan werkt een logo juist averechts. Dakdekkers kiezen daarom ervoor om veel voorkomende elementen, die hieronder worden aangegeven, erin te verwerken.

  • Een afbeelding van een huis;
  • Een afbeelding van een dak;
  • Een naam in het logo.

Een naam als logo kunt u eigenlijk nooit fout zitten. Het zal altijd origineel zijn, omdat geen enkele andere dakdekker die naam gebruikt. Hoewel het origineel is zal het niet veel informatie doorgegeven naar de voorbijganger. Wees daarom niet bang te experimenteren met de elementen. U kunt de elementen combineren met elkaar of kunt iets totaal anders verzinnen. Zolang het uw organisatie representeert.

Voorbeeld dakdekker logo’s

dakdekker logo dakdekker voorbeeld logo logo dakdekker

voorbeeld dakdekker logo  dakdekker logo voorbeeld dakdekker logo's

U kunt uw wensen doorgeven aan ons team van enthousiaste logo designers. Daarvoor kunt u kiezen uit de volgende pakketten. Let erop dat elk pakket uniek is en andere voordelen bied:

Pakketten die uit 1 logo bestaan zijn:

  • Het basis pakket kost €15,-.
  • Het luxe pakket kost €35,-.
  • Het VIP pakket kost €55,-.
  • Het VIP extra snel pakket kost €75,-

Pakketten die uit meerdere logo’s bestaan zijn:

  • Het VIP 3 pakket kost €125,-
  • Het VIP 5 pakket kost €165,-

Voor iedereen is er het gepaste pakket om een logo dakdekker te ontwerpen.

Klik hier om uw eigen dakdekker logo te bestellen !

prijzen_knop          bestel_knop

Tips voor het Ontwikkelen van Uw Dakdekker Logo

Wel of Geen Dakdekker logo met een Tagline?

Maar bij weergave op een smartphone of ipad wordt de kreet al snel te gecompliceerd leesbaar. Maak dan een andere uitvoering zonder tagline. Wilt u maar in één alleen bedrijfslogo investeren? Selecteer dan voor een beeldmerk zonder kreet.

3 Basissoorten Logos

Aaneensluiting van Plaatjes en Teksten of Bewoording

MacDonalds utiliseert een gelijke kleuren als Shell. Een aanzienlijke gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een symbolische bewerking van een topless meermin in een ringetje, met in een buitencirkel de naam en het bedrijf: Starbucks Coffee.

Woordlogos

Woordlogos bestaan veel voorkomend enkel uit de naam van het concern. Sporadisch stapt er ook nog een slagzin onder. Zonder fantasie en fantasieloos? Integendeel: er zijn rond de duizend variaties lettertypen die uw bedrijfslogo net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten opspringen.

Niet voor niets is typografie een populaire specialisatie bij grafisch ontwerpers. Een vertrouwd voorbeeld is het embleem van Google. Dit is de bedrijfsnaam van het onderneming in een onveranderlijk lettertype, maar dikwijls in additionele tinten en met verschillende achtergronden.

Terwijl er miljoenen bedrijf logos bestaan, kunnen we elk van deze bedrijfslogos in een van onderste categorieën zetten.

Symbolische Logos en Illustraties

En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gehapt is? Dat omvat: “De eigenaar van dit apparaat is een kunstenaar, die niet op een euro meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te op touw zetten met een pc of een telefoontoestel? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Dermate zijn het logo, de naam en het merk al verbonden.

Een bedrijfslogo wat slechts uit een pictogram bestaat, is als het bedrijf logo van een handelsmerk. Dit kan uitermate nadrukkelijk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de snelweg omvat: “Hier kan getankt worden” en “Ditzelfde is een benzinepomp van de Shell”. Door het logo zijn al deze formulering nodeloos geworden.

Niet Alleen voor Multinationals

Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze vaak zien door het bedrijfslogo van dat merk zichtbaar te dragen of bij zichzelf te hebben. Een beker met het embleem van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten bekijken wie ze zijn, en wat hun normen zijn.
Een sterk bedrijf heeft een sterk embleem. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo bruikbaar voor minder grote merken. Zorg dat personen zich ook met uw artikel kunnen identificeren!

Ernst van het Ideale Lettertype

Een vol, zwaar lettertype is flink en mannelijk. Selecteer dat dus niet voor het bedrijf logo van een balletschool. Een “handgeschreven” lettertype met sierlijke, huppelende tekst is daarmee veel treffender voor. Heeft u een schadeherstel merk? Er zijn lettertypen waarvan de woorden half omvallen en ongeregeld gerangschikt zijn.

prijzen_knop          bestel_knop

Duidelijkheid op Telefoons en Ipads

Starbucks heeft zo’n lastig beeldmerk met plenty detail. Dit hebben ze geklaard door verschillende uitvoeringen van hun bedrijf logo te uitstippelen met steeds geringer detail voor de minder belangrijke schermen. Ditzelfde werkt. Google heeft het opgelost door in plaats van de volmaakte bedrijfsnaam enkel de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bv..

Uitgangspunt voor Uw Huisstijl

Een beeldmerk moet zo bedacht worden dat het als grondgedachte kan dienst doen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor overeenstemming en overeenstemming in al uw mededelingen met uw bezoekers en prospects. Dus in uw websites en aanbiedingen, maar ook in uw advertenties, uw flyers en op uw websites. Ditzelfde maakt de beroepsmatige look en feel van uw bedrijf in hoge mate. Het beeldmerk is leidend in deze stijl. Houd hiermee rekening mee bij het bronbestand van uw bedrijfslogo.

Welke Tinten in uw Embleem?

Kleur hoeft niet in een embleem. Een bedrijfslogo kan heel kwalitatief alleen in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om dit embleem dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende kleuren in een beeldmerk zijn de primaire tinten. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.

Op aanzienlijke afstand hiervan verschijnen de ondergeschikte kleuren. Ditzelfde zijn de tinten die gemixed zijn van de hoofd tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten samengevoegd worden. Wijk alleen in uitzonderlijke gevallen van ditzelfde model af en bedenk: de uitzondering versterkt de regel!

Geel

Geel is een feestelijke, joviale kleur. Heel kwalitatief voor spelletjes, voor party’s, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook no-nonsense bedrijven die dit uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een stellige geweldadigheid van uit, dus pas dit exact toe. Onder bepaalde merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al honderd jaar met aanzienlijk voorspoed!

Blauw

Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima samengaat met no-nonsense dienstverlening. Relateer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en deugdzaamheid uit te stralen.

Variëren op Uw Logo

Het pluspunt van een algemeen bedrijf logo is dat er kwalitatief mee te variëren valt. Google veranderd voortdurend met de letterkleuren en met velerlei achtergronden. Voor elk feest past Google zijn bedrijfslogo aan, hoewel het bedrijfslogo – door de ongekunsteldheid – nog steedstypischis. Apple kan ook zonder ellende de kleuren van zijn embleem aanpassen. Het blijft representatief.

Minder bekende tinten

Paars is kunstig, oranje straalt levensvreugde uit, en groen komt voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd uitstekend, maar kijk uit met het samenvoegen met de supplementaire kleur. Ditzelfde valt meestal niet perfect uit. De bijkomende kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Natuurlijk is ditzelfde ook een kwestie van smaak.

prijzen_knop          bestel_knop