Een cool logo voor een klein prijsje!

Bent u op zoek naar een cool logo, maar mag het niet te veel kosten? Dan zit u goed bij 15 Euro Logo’s. Bij ons krijgt u voor vanaf slechts 15 euro een top logo! U geniet bovendien van onze enorme snelheid. Onze designer ontwerpen een origineel en geheel gepersonaliseerd logo voor een bodemprijs.

Een cool logo bij 15 euro logo’s bestellen

Wilt u graag een cool logo bestellen? De designer van 15 Euro Logo’s hebben jarenlange ervaring met het ontwikkelen van allerlei coole logo’s. Vertel ons wat wensen zijn wat betreft het logo. Aan de hand daarvan maken onze designers een uniek logo.

Bij 15 euro logo’s geniet u van deze voordelen:

  • U heeft de keuze uit 6 verschillende pakketten
  • Origineel logo vanaf 15 euro
  • Creatieve en ervaren ontwerpers
  • Vriendelijke klantenservice
  • Uw coole logo wordt in een mum van tijd ontworpen.

Hier heeft u wat voorbeelden van coole logo’s die wij vonden via het internet:

RunTotemAapje

De keuze uit verschillende pakketten

Bij 15 Euro Logo’s hebben we een aantal pakketten waaruit u kunt kiezen. Hoe snel wilt u het logo bijvoorbeeld ontvangen? Is 7 werkdagen prima of heeft u het de volgende dag al nodig? Wilt u meerdere logo’s of maar 1 logo? Kies voor het pakket dat aansluit bij uw wensen en uw budget.

Dit zijn onze pakketten:

Bekijk al onze prijzen en pakketten.

Woord en beeld

Er zijn logo’s die alleen uit een symbool, vorm of een icoon uit bestaan. Dit wordt een beeldmerk logo genoemd. Er zijn ook logo’s die alleen uit letters bestaan, dit heet een woordmerk. Er is ook een combinatie mogelijk van een beeldmerk en een woordmerk.

Beeldmerk logo

Is uw doelgroep al bekend met u? Een beeldmerk is geschikt wanneer uw doelgroep al bekend is met uw bedrijf. Vroeger bestond het logo van Nike uit de bekende icoon (de ‘swoosh’ en het woord ‘Nike’). Vanwege de naamsbekendheid gebruikt Nike nu alleen nog de icoon.

Zorg dat uw beeldmerk uniek is en dat het aangeeft waar uw dienst of product voor staat. De ‘swoosh’ van Nike drukt beweging uit. Je zou er ook een check teken in kunnen zien of vleugel van de godin Nike (de Griekse godin van de overwinning). Allemaal associaties die bijdragen aan een positieve beeldvorming van het merk.  

Woordmerk logo

Bij een woordmerk logo is het lettertype wat u kiest van groot belang. Het logo bestaat immers alleen uit letters. Bij veel voorkomende woorden is het mogelijk om creatief te zijn. Het publiek zal de woorden namelijk snel herkennen. Uw bedrijfsnaam is bijvoorbeeld Comfort Schoenen:

ComfortSchoenen

Is het een niet of weinig voorkomend woord, dan raden we aan een eenvoudig lettertype te gebruiken. Uw bedrijfsnaam is bijvoorbeeld Raggiola:

Ragiola

Het gebruik van meerdere lettertypes is over het algemeen af te raden. Gebruik ook niet al te veel kleuren. In enkele gevallen werkt dat wel, kijk maar naar het logo van Ebay.

Een aantal lettertypes zijn zeer geschikt voor logo’s en worden vaak gebruikt:

  • Eras
  • Tahoma
  • Impact
  • Century Gothic
  • Gill Sans Ultra Bold
  • Agency FB

Combinatie logo

Wanneer is een combinatie logo aan te raden:

  • Uw bedrijfsnaam vertelt niets over uw product of dienst
  • Uw naam is niet onderscheidend genoeg
  • U wilt nog meer naamsbekendheid krijgen

Door woord en beeld in uw logo samen te voegen, ziet uw publiek meteen waar uw bedrijf voor staat en welke producten of diensten u aanbiedt.  

Zo verzint u een cool logo

Bepaal van te voren hoe uw logo er ongeveer uit komt te zien. Door uw logo krijgen mensen een eerste indruk van uw bedrijf. Door een cool logo te laten maken, zorgt u ervoor dat de eerste indruk positief is.

Begin met het beantwoorden van de volgende vragen:

  1. Hoe laat ik zien in mijn logo waar mijn bedrijf voor staat?
  2. Wat spreekt mijn beoogde doelgroep aan?
  3. Welke kleuren en lettertypen helpen om mijn boodschap over te laten komen?

Tips voor het verzinnen van een cool logo:

  • Denk vanuit uw doelgroep

Wat is uw beoogde doelgroep? Stelt u voor dat  uw diensten en producten gericht zijn op bijvoorbeeld milieubewuste mensen. De kleur groen staat voor de natuur en dus waarschijnlijk zullen milieubewuste mensen positief reageren op de kleur groen.

  • Leer van de besten

Sommige logo’s zijn wereldberoemd. Denk bijvoorbeeld aan het logo van Apple, het Batman logo of het logo van de McDonalds. Kijk naar de beste logo’s en wat ze effectief maakt.

  • Streef naar eenvoud

Voor een effectief cool logo telt ‘less is more’. Eenvoudige logo’s zijn makkelijk te onthouden en bovendien tijdloos. De beroemdste logo’s, zoals bijvoorbeeld het Apple logo zijn erg simpel. Eerst was het Apple logo, ontworpen door Apple oprichter Rob Janoff, heel ingewikkeld. Het zag er bovendien ouderwets uit:

Apple

Dit logo was in 1976 ontworpen, maar al snel was Steve Jobs er niet blij meer mee. Daarom ontwierp Rob Janoff een nieuw en veel eenvoudiger logo:

Apple2

Tegenwoordig is het logo helemaal grijs:

Apple3

  1. Wees innovatief

Een origineel logo valt op. Zorg dat het logo iets opvallends en onverwachts heeft. Het publiek zult uw logo daarom beter onthouden. In het geval van Apple is het de hap uit de appel.

  1. Zorg voor dynamiek

Als dat kan probeer dan uw logo actief te maken. Kijk bijvoorbeeld naar het logo van het Wereld Natuur Fonds (wat wij niet hebben gemaakt). De panda heeft zijn hoofd schuin. Zijn poot is opgetild waardoor het lijkt of de panda loopt.

WNF

Welke kleuren zijn geschikt voor mijn logo?

Het is handig om te weten welke associaties mensen bij kleuren hebben. Op die manier kunt u daardoor de kleuren voor uw logo uitzoeken die het beste de waarden van uw bedrijf uitdrukken.

In 2003 deed Joe Hallock een onderzoek naar hoe mensen kleuren ervaren. Tijdens het onderzoek kregen de deelnemers 1 of 2 woorden en ze moesten aangeven welke kleur het beste bij dat woord paste. Hieronder ziet u de 3 meest opgegeven kleuren per woord:

Vertrouwen

Meest genoemde kleuren:

  1. Blauw (34%)
  2. Wit (21%)
  3. Groen (11%)

Veiligheid

Meest genoemde kleuren:

  1. Blauw (28%)
  2. Zwart (16%)
  3. Groen (12%)

Snelheid

Meest genoemde kleuren:

  1. Rood (76%)
  2. Geel (7%)
  3. Zwart en wit (beide 4%)

Goedkoop

Meest genoemde kleuren:

  1. Oranje (26%)
  2. Geel (22%)
  3. Bruin (13%)

Hoge kwaliteit

Meest genoemde kleuren:

  • Zwart (43%)
  • Blauw (20%)
  • Grijs en wit (beide 9%)

Onze service

15 euro logo’s heeft veel ervaring in het ontwerpen van logo’s voor diverse branches. Onze klanten zijn vooral startende ondernemingen. Ook bestaande bedrijven kunnen bij ons terecht. Wenst u bijvoorbeeld een nieuw logo of wilt u uw logo laten herontwerpen? Geen probleem. Onze designers staan voor u klaar.

Wilt u een logo dat de waarden van uw bedrijf uitstraalt? Onze ervaren en creatieve grafische designers maken een logo voor u dat aan al uw wensen voldoet. Onze designers zijn veelzijdig. Ze ontwerpen verschillende unieke logo’s voor bedrijven uit verschillende branches. Uw logo wordt ontwikkeld tegen een zeer aantrekkelijk prijs in slechts 72 uur.

15 Euro Logo’s heeft al veel klanten blij gemaakt met logo’s van een hoge kwaliteit. Lees onze referenties maar eens. Bent u onze volgende tevreden klant?

http://15eurologos.nl/referenties/ 

Contactgegevens

Heeft u vragen over een cool logo of over andere logo’s? Bel of mail ons en wij beantwoorden al uw vragen.

Telefoonnummer: 085 040 60 91, bereikbaar van maandag tot en met vrijdag 9:00 tot 17:30
Email-adres: info@15eurologos.nl. U krijgt binnen 24 uur antwoord.