Beauty Logo | Logo Beautysalon? Al Vanaf 15 Euro!

Een Beauty Logo – Net zo Mooi als uw Beauty Salon!

Bent u op zoek naar een mooi beauty logo voor uw beauty salon? Wilt u een logo dat net zo mooi is als uw beauty salon? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij verzorgen een beauty logo voor u dat voldoet aan uw wensen.

prijzen_knop          bestel_knop

Door een mooi beauty logo te hebben voor uw beauty bedrijf, zorgt u ervoor dat uw klanten en toekomstige klanten de waarde van uw bedrijf zien. Wanneer uw beauty logo mooi is, verwachten zij ook een mooi bedrijf. Bovendien verwachten ze dat zij naar buiten gaan als beauty’s, nadat zij een bezoekje hebben gebracht aan uw beautysalon.

De meest voorkomende elementen in beauty logo’s zijn:

  • Text in logo
  • Haar
  • Vrouw
  • Gezicht

De kleuren die vaak gebruikt worden voor een logo beauty zijn:

  • Roze
  • Paars
  • Vrouwelijke kleuren

Logo voorbeelden

Laat u hieronder inspireren door een paar bakkerij logo voorbeelden!

beautysalon logo beautylogo logo beauty salon

beauty salon logo   logo beauty  beauty logo

Wanneer u gebruik maakt van deze veel voorkomende elementen, is het van belang dat u dit op een creatieve en mooie manier doet. Zo laat u uw logo eruit springen en zorgt u ervoor dat nieuwe klanten tot uw bedrijf.

Wanneer u gebruik maakt van andere elementen, is het van belang dat u elementen gebruikt die een beauty logo ondersteunen. Hierdoor ondersteunt u met het beauty logo uw beauty bedrijf. Zo zien de klanten aan uw logo dat u een beauty bedrijf heeft.

Om ervoor te zorgen dat uw beauty logo aan al uw wensen voldoet, bieden wij pakketten aan waarbij u onbeperkt het logo kunt wijzigen. Dit maakt het mogelijk om tot in de kleine details uw logo aan te passen totdat deze volledig aan uw beauty logo wensen voldoet

Er zijn verschillende pakketten mogelijk voor uw beauty salon logo. Ieder pakket heeft zijn eigen voorrechten. Het hangt van uw wensen af welk pakket het beste bij u past.

Wij hebben voor u de pakketten op een rijtje gezet:

  • Basispakket
  • Luxe pakket
  • VIP pakket
  • VIP Extra Snel pakket
  • VIP 3
  • VIP 5

Klik hier om uw eigen beauty salon logo te bestellen !

prijzen_knop          bestel_knop

 

Tips voor het Construeren van Uw Beeldmerk

Duidelijk waarneembaar op Iphones en Tablets

Starbucks heeft zo’n gecompliceerd embleem met plenty detaillering. Ditzelfde hebben ze uit de wereld verholpen door diverse bewerkingen van hun embleem te bedenken met steeds geringer detaillering voor de kleinere schermen. Dit werkt. Google heeft het uit de wereld verholpen door in plaats van de complete naam uitsluitend de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bijvoorbeeld.

3 Basissoorten Bedrijfslogos

Woordlogos

Niet voor niks is typografie een begeerde specialisatie bij grafisch vormgevers. Een beroemd voorbeeld is het embleem van Google. Dit is de bedrijfsnaam van het concern in een stabiel lettertype, maar frequent in supplementaire kleuren en met allerhande achtergronden.

Woordlogos bestaan herhaaldelijk alleen uit de naam van het merk. Sporadisch stapt er ook nog een leus onder. Oninteressant en fantasieloos? Integendeel: er zijn duizenden vormen lettertypen die uw embleem net dát cachet en die look en feel kunnen geven om het eruit te laten springen.

Alhoewel er miljoenen emblemen bestaan, kunnen we elk van deze beeldmerken in een van onderste categorieën neerzetten.

Samenvoeging van Illustraties en Formulering of Letters

MacDonalds utiliseert overeenkomstige tinten als Shell. Een aanzienlijke gele M met daarin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld versie van een topless meermin in een rondje, met in een buitencirkel de naam en het merk: Starbucks Coffee.

Beeld Logos en Icoontjes

Een beeldmerk wat alleen uit een icoon bestaat, is als het bedrijf logo van een handelsmerk. Dit kan onalledaags terk zijn. Een verlichte, roodgele schelp aan de kant van de autoweg betekent: “Hier kan getankt worden” en “Dit is een tankstation van de Shell”. Door het embleem zijn al deze bewoording overbodig geworden.

En wat te denken van dat appeltje, waar al een hap uit gegeten is? Dat betekent: “De bezitter van dit apparaat is een creatief iemand, die niet op een centje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel eigenlijk te maken met een computer of een telefoontoestel? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Zodanig zijn het bedrijf logo, de bedrijfsnaam en het merk al verweven.

Pijler voor Uw Huisstijl

Een beeldmerk moet zo uitgestippeld worden dat het als beginsel kan functioneren voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en overeenstemming in al uw kennisgeving met uw klanten en potentiële klanten. Dus in uw pamfletten en voorstellen, maar ook in uw advertenties, uw flyers en op uw folders. Dit vergroot de betrouwbare look en feel van uw bedrijf in belangrijke mate. Het bedrijfslogo is leading in deze stijl. Houd hiermee rekening mee bij het uitwerken van uw beeldmerk.

Een beauty logo is exceptioneel beslissend. In één blik moeten websitebezoekers van uw website en uw Facebook pagina kunnen bewonderen waar uw concern voor begeeft. Een uitstekend bedrijf logo laat ditzelfde bekijken en zorgt bovendien voor de herkenbaarheid van uw concern. Maar wat is nu bepalend onder het beginontwerp van een logo?

prijzen_knop          bestel_knop

Variëren op Uw Beeldmerk

Het voordeel van een ongecompliceerd beeldmerk is dat er gepast mee te variëren valt. Google wijzigt aaneengesloten met de letterkleuren en met allerhande achtergronden. Voor alle feest past Google zijn bedrijf logo aan, terwijl het embleem – door de ongekunsteldheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder perikelen de kleuren van zijn logo aanpassen. Het blijft representatief.

Welke Tinten in uw Logo?

Kleur hoeft niet in een beauty logo. Een beeldmerk kan heel kwalitatief enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog beter om ditzelfde beeldmerk dan ook in kleur te hebben. De meest gekozen tinten in een bedrijf logo zijn de elementaire tinten. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.

Op belangrijke afstand hiervan verschijnen de ondergeschikte tinten. Ditzelfde zijn de tinten die gemengd zijn van de primaire tinten: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten gecombineerd worden. Wijk slechts in uitzonderingsgevallen van ditzelfde programma af en bedenk: de uitzondering versterkt de regel!

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond stapt. Er gaat een uitdrukkelijke geweldadigheid van uit, dus pas dit nauwgezet toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola gebruikt deze kleur al 100 jaar met plenty steun!

Geel

Geel is een feestelijke, gelukkige kleur. Heel uitstekend voor spelletjes, voor uitgaan, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook praktische dienstverleners die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Blauw

Blauw is de meest praktische kleur, die prima strookt met no-nonsense bedrijven. Koppel blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Uw Logo Bijschaven

Uw onderneming vervormt, en uw bedrijf logo vervormt mee. Gewoon doen! Uw embleem belichaamt uw handelsmerk!

Bijkomende kleuren

Paars is fantasierijk, oranje straalt levenslust uit, en groen begeeft voor het milieu en duurzaamheid. Combineren met zwart en wit is altijd volmaakt, maar kijk uit met het combineren met de additieve kleur. Dit valt veel voorkomend niet perfect uit. De additieve kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Logischerwijs is dit ook een kwestie van smaak.

Wel of Geen Beauty logo met een Kreet?

Maar bij weergave op een smartphone of ipad wordt de leus al als de bliksem te gecompliceerd te lezen. Maak dan een supplementaire versie zonder tagline. Wilt u maar in één enkel beeldmerk investeren? Besluit dan voor een embleem zonder kreet.

Niet Alleen voor Multinationals

Mensen identificeren zich steeds meer met merken, en dat laten ze veel voorkomend observeren door het bedrijfslogo van dat artikel waarneembaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten aanschouwen wie ze zijn, en wat hun normen zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk logo. Dat geldt voor belangrijke merken, maar dat geldt net zo effectief voor kleinere merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw bedrijf kunnen identificeren!

prijzen_knop          bestel_knop