Arts Logo | Logo Arts Voor Uw Praktijk? Al Vanaf 15 Euro!

Een arts logo voor uw eigen praktijk!

Een logo van een arts moet een bepaald gevoel bij cliënten oproepen. Vertrouwen, zorg en veiligheid zijn bijvoorbeeld de gevoelens die een cliënt wil voelen. Het is daarom belangrijk om door middel van uw logo vertrouwen op te wekken zodat cliënten voor uw praktijk gaan kiezen.

prijzen_knop          bestel_knop

De grafische ontwerpers van 15eurologos.nl zorgen ervoor dat uw logo al die gevoelens opwekt bij de zorgvragers van uw diensten. Binnen maximaal 7 werkdagen ontvangt u al uw artslogo.

Het is in eerste instantie belangrijk dat uw logo herkenbaar is. Wanneer u een geschikt logo hebt, herkennen uw (potentiële) klanten uw praktijk meteen. Om uw logo herkenbaar te maken is het belangrijk om uw logo simpel te houden. Op die manier is uw artslogo zowel in kleur als in zwart/wit herkenbaar.

Arts Logo voorbeelden

Laat u hieronder inspireren door een paar arts logo voorbeelden!

arts logo voorbeeldLogo artsarts logoHuisartslogoLogoartsvoorbeeld huisarts logo

Logo’s van artsen hebben een aantal veel voorkomende elementen. Wij hebben ze voor u op een rijtje gezet:

  • rood
  • slang
  • rond

Wilt u deze elementen in uw logo verwerken? Verwerk deze elementen dan zo origineel mogelijk in uw arts logo. Wanneer u andere aspecten in uw logo wilt hebben, raden wij u aan om er voor te zorgen dat het nog wel duidelijk is dat het om een praktijk gaat.

Onze grafische designers staan voor u klaar om uw logo te ontwikkelen. Aan de hand van uw wensen en eisen ontwikkelen wij een handgemaakt artslogo voor uw praktijk. Op die manier ontvangt u gegarandeerd een origineel logo.  

15 euro logo’s behartigt al uw belangen. Zo bent u verzekerd van de hoogste kwaliteit tegen een lage prijs. Onze referenties zijn beoordeeld met gemiddeld genomen een 9, u kunt achteraf betalen, de eerste versie kunt u al binnen 24 uur ontvangen. En u heeft keuze uit verschillende pakketten zoals:

  • Pakket 1: VIP 5
  • Pakket 2: VIP 3
  • Pakket 3: VIP extra snel
  • Pakket 4: VIP
  • Pakket 5: Luxe
  • Pakket 6: Basis

Voor iedereen is er het gepaste pakket om een logo arts te ontwerpen.

Klik hier om uw eigen arts logo te bestellen!

prijzen_knop          bestel_knop

 

Aanbevelingen voor het Creëren van Uw Embleem

Duidelijkheid op Telefoons en Ipads

Starbucks heeft zo’n ingewikkeld bedrijfslogo met plenty detaillering. Dit hebben ze verholpen door diverse versies van hun beeldmerk te op touw zetten met steeds geringer detaillering voor de kleinere schermen. Dit werkt. Google heeft het geklaard door in plaats van de hele naam enkel de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bijvoorbeeld.

Wel of Geen Bedrijfslogo met een Kreet?

Maar bij equivalent op een smartphone of tablet wordt de kreet al snel te problematisch leesbaar. Maak dan een additionele weergave zonder kreet. Wilt u maar in één enkel arts logo investeren? Kies dan voor een artsen logo zonder tagline.

3 Basissoorten Bedrijf logos

Aaneensluiting van Tekens en Formulering of Tekst

MacDonalds utiliseert dezelfde kleuren als Shell. Een grote gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeldige definiëring van een topless zeemeermin in een kring, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het product: Starbucks Coffee.

Terwijl er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we ieder van deze logos in een van onderste categorieën neerzetten.

Woordlogos

Woordlogos bestaan vaak enkel uit de naam van het product. Af en toe komt er ook nog een kreet onder. Doorsnee en trutterig? Daarentegen: er zijn in de duizend vormen lettertypen die uw logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten springen.

Niet voor niets is typografie een geliefde toespitsing onder grafisch ontwerpers. Een beroemd voorbeeld is het embleem van Google. Ditzelfde is de bedrijfsnaam van het bedrijf in een bepaald lettertype, maar meestal in alternatieve kleuren en met allerhande achtergronden.

Symbolische Bedrijfslogos en Pictogrammen

Een beeldmerk wat alleen uit een icoon bestaat, is als het beeldmerk van een artikel. Ditzelfde kan zeldzaam nadrukkelijk zijn. Een lumineuze, roodgele schelp aan de kant van de snelweg betekent: “Hier kan getankt worden” en “Dit is een benzinepomp van de Shell”. Door het bedrijf logo zijn al deze woorden overbodig geworden.

En wat te denken van dat appeltje, waar al een stuk uit gevreten is? Dat omvat: “De eigenaar van dit device is een artistiek iemand, die niet op een centje meer of geringer kijkt.” Maar wat heeft een appel feitelijk te ontwikkelen met een notebook of een smartphone? Niemand die zich deze vraag nog stelt. Dermate zijn het beeldmerk, de bedrijfsnaam en het artikel al verweven.

Niet Uitsluitend voor Multinationals

Personen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze vaak bekijken door het embleem van dat handelsmerk zichtbaar te dragen of onder zich te hebben. Een beker met het embleem van Starbucks, bijvoorbeeld. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun gedragslijnen zijn.
Een sterk handelsmerk heeft een sterk embleem. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo uitstekend voor minder bekende merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw bedrijf kunnen identificeren!

Basis voor Uw Huisstijl

Een arts logo moet zo ontworpen worden dat het als hoeksteen kan dienst doen voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en eenheid in al uw kennisgeving met uw bezoekers en potentiële klanten. Dus in uw flyers en aanbiedingen, maar ook in uw advertenties, uw brochures en op uw flyers. Dit versterkt de integere look en feel van uw onderneming in aanzienlijke mate. Het beeldmerk is bepalend in deze stijl. Houd daarmee rekening mee onder het bronbestand van uw logo arts.

prijzen_knop          bestel_knop

Variëren op Uw Embleem

Het voordeel van een makkelijk embleem is dat er passend mee te variëren valt. Google wisselt herhaaldelijk met de letterkleuren en met verscheidene achtergronden. Voor elk feestje past Google zijn bedrijfslogo aan, hoewel het logo – door de simpelheid – nog steeds te herkennen is. Apple kan ook zonder perikelen de tinten van zijn bedrijf logo bijstellen. Het blijft kenmerkend.

Welke Tinten in uw Logo?

Kleur hoeft niet in een bedrijf logo. Een beeldmerk kan heel bruikbaar als enige in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog geschikter om dit logo dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende tinten in een bedrijfslogo zijn de oorspronkelijke tinten. Dit zijn de tinten rood, blauw en geel.

Op aanzienlijke afstand hiervan komen de secundaire kleuren. Dit zijn de kleuren die samengevoegd zijn van de primaire kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze kleuren gecombineerd worden. Wijk alleen in afwijkende gevallen van dit model af en bedenk: de uitzondering onderschrijft de regel!

Geel

Geel is een gelukkige, dartelige kleur. Heel perfect voor spelletjes, voor feestvieren, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook praktische dienstverleners die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond begeeft. Er gaat een duidelijke geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde accuraat toe. Bij sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola hanteert deze kleur al honderd jaar met plenty enthousiasme!

Blauw

Blauw is de meest doelmatige kleur, die prima correspondeert met no-nonsense dienstverlening. Verenig blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en betrouwbaarheid uit te stralen.

Een beeldmerk is zeldzaam doorslaggevend. In één blik moeten bezoekers van uw site en uw Facebook pagina kunnen zien waar uw artikel voor treedt. Een volmaakt bedrijfslogo laat ditzelfde aanschouwen en zorgt daarnaast voor de herkenbaarheid van uw merk. Maar wat is nu doorslaggevend onder het maken van een bedrijfslogo?

Minder bekende kleuren

Paars is creatief, oranje straalt levensvreugde uit, en groen stapt voor het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd bruikbaar, maar kijk uit met het combineren met de complementaire kleur. Dit valt vaak niet perfect uit. De bijgevoegde kleur is de hoofd kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Logischerwijs is ditzelfde ook een kwestie van smaak.

Uw Logo Corrigeren

Uw handelsbedrijf transformeert, en uw bedrijfslogo verandert mee. Gangbaar doen! Uw bedrijf logo presenteert uw merk!

prijzen_knop          bestel_knop