Architecten Logo | Logo Architect? Al Vanaf 15 Euro!

Opzoek naar een Architect logo?
Samen pleiten we voor een strak design!

Als architect ontwerpt u prachtige gebouwen en heeft u kennis van de regelgeving en de bouwtechnieken. Als architect is het belangrijk om naam te maken. Het is dan ook belangrijk om een origineel architect logo te hebben om reclame te maken voor uw architectbureau.

Het kost veel tijd om een geschikt en origineel architecten logo te ontwikkelen. Dat komt omdat u aan een aantal punten moet denken bij het ontwikkelen van uw logo. Onder andere is het bijvoorbeeld belangrijk om een architect logo te hebben dat simpel en effectief is. Het is namelijk niet raadzaam om uw logo om de zoveel tijd te veranderen.

Architecten logo’s hebben en aantal veel voorkomende elementen die in logo’s voorkomen. Het is belangrijk om daar rekening mee te houden.
Wij hebben al deze veel voorkomende architect elementen voor u op een rijtje gezet.

  • heel strak
  • modern
  • de naam bij het logo
  • zwart/wit

Architect Logo voorbeelden

Laat u hieronder inspireren door een paar architecten logo voorbeelden!

architecten logo     architect logo  logo architect

architecten logo voorbeeld   logo architect voorbeeld       architect logo voorbeeld

 

Wilt u een origineel logo architect voor uw architectbureau? Verwerk de veel voorkomende  elementen dan op een verrassende manier zodat u zich onderscheidt van uw concurrenten. Wilt u andere aspecten in uw logo architect hebben? Daar bent u absoluut vrij in. Het is echter wel belangrijk dat uw (aankomende) klanten herkennen dat het om een architectbureau gaat.

Onze grafische designers staan voor u klaar om uw logo te ontwerpen. U ontvangt al binnen een week een origineel en persoonlijk logo. U hoeft dus niet onnodig lang te wachten. Uw logo wordt handgemaakt en door de computer geperfectioneerd. Gegarandeerd een origineel logo dus.

15 euro logo’s behartigt al uw belangen. Zo bent u verzekerd van de hoogste kwaliteit tegen een lage prijs. Onze referenties zijn beoordeeld met gemiddeld genomen een 9, u kunt achteraf betalen, de eerste versie kunt u al binnen 24 uur ontvangen. En u heeft keuze uit verschillende pakketten zoals:

Bekijk al onze prijzen en pakketten.

Trucs voor het Creëren van Uw Logo

Wel of Geen Embleem met een Leus?

Maar bij versie op een gsm of tablet wordt de slogan al razendsnel te ingewikkeld leesbaar. Maak dan een aanvullende versie zonder leus. Wilt u maar in één uitsluitend bedrijf logo investeren? Besluit dan voor een embleem zonder kreet.

Basis voor Uw Huisstijl

Een bedrijfslogo moet zo ontworpen worden dat het als start kan werken voor uw huisstijl. Deze stijl zorgt voor eenstemmigheid en harmonie in al uw publicaties met uw bezoekers en potentiële klanten. Dus in uw flyers en voorstellen, maar ook in uw advertenties, uw pamfletten en op uw brochures. Ditzelfde versterkt de integere uitstraling van uw handelsbedrijf in aanzienlijke mate. Het bedrijf logo is leading in deze stijl. Houd hiermee rekening mee bij het type van uw embleem.

3 Basissoorten Bedrijf logos

Symbolische Emblemen en Iconen

Een beeldmerk wat uitsluitend uit een pictogram bestaat, is als het logo van een merk. Ditzelfde kan bijzonder terk zijn. Een opvallende, roodgele schelp aan de kant van de autoweg omvat: “Hiermee kan getankt worden” en “Ditzelfde is een tankstation van de Shell”. Door het bedrijfslogo zijn al deze bewoordingen nodeloos geworden.

En wat te denken van dat appeltje, waar al een beet uit gegeten is? Dat omvat: “De houder van dit device is een creatief iemand, die niet op een tientje meer of minder kijkt.” Maar wat heeft een appel echt te ontwerp met een laptop of een gsm? Niemand die zichzelf deze vraag nog stelt. Dermate zijn het bedrijf logo, de naam en het handelsmerk al verbonden.

Woordlogos

Niet voor niks is typografie een gewilde specialisatie onder grafisch ontwerpers. Een gerenommeerd voorbeeld is het logo van Google. Ditzelfde is de naam van het artikel in een onveranderlijk lettertype, maar vaak in verscheidene tinten en met diverse achtergronden.

Woordlogos bestaan herhaaldelijk uitsluitend uit de naam van het onderneming. Incidenteel staat er ook nog een slagzin onder. Doorsnee en zonder fantasie? Integendeel: er zijn rond de duizend verschillenden lettertypen die uw bedrijf logo net dát cachet en die uitstraling kunnen geven om het eruit te laten exploderen.

Mengsel van Tekens en Teksten of Bewoording

MacDonalds gebruikt identieke kleuren als Shell. Een hoge gele M met erin, in het rood, de naam. Starbucks zet een beeld equivalent van een topless zeemeermin in een cirkelvorm, met in een buitencirkel de bedrijfsnaam en het merk: Starbucks Coffee.

Hoewel er miljoenen beeldmerken bestaan, kunnen we alle van deze beeldmerken in een van onderste categorieën zetten.

Variëren op Uw Embleem

Het profijt van een gewoon logo is dat er goed mee te variëren valt. Google veranderd veelvuldig met de letterkleuren en met verschillende achtergronden. Voor alle feestje past Google zijn logo aan, terwijl het beeldmerk – door de eenvoud – nog steedsherkenbaaris. Apple kan ook zonder risico de kleuren van zijn bedrijfslogo afstemmen. Het blijft typisch.

 prijzen_knop          bestel_knop

Zichtbaarheid op Slimme telefoons en Tablets

Starbucks heeft zo’n complex bedrijf logo met aanzienlijk detail. Dit hebben ze geklaard door verscheidene exemplaren van hun bedrijfslogo te ontwerp met steeds geringer detail voor de minder grote schermen. Ditzelfde werkt. Google heeft het verholpen door in plaats van de volkomen naam uitsluitend de eerste letter te gebruiken in icons: G+ bv..

Welke Tinten in uw Logo?

Kleur hoeft niet in een architect logo. Een logo architect kan heel bruikbaar enkel in zwart/wit of in grijstinten zijn. Maar het is nog treffender om ditzelfde logo dan ook in kleur te hebben. De meest voorkomende kleuren in een logo zijn de oorspronkelijke tinten. Dit zijn de kleuren rood, blauw en geel.

Op grote afstand hiervan verschijnen de ondergeschikte tinten. Ditzelfde zijn de tinten die samengesteld zijn van de hoofd kleuren: groen, paars en oranje. Zwart en wit kan met al deze tinten samengesteld worden. Wijk enkel in uitzonderingsgevallen van ditzelfde stappenplan af en bedenk: de uitzondering bekrachtigd de regel!

Geel

Geel is een joviale, fleurige kleur. Heel uitstekend voor spelletjes, voor feesten, en voor reis- en organisatiebureaus. Maar ook no-nonsense verstrekker die ditzelfde uit willen stralen kunnen deze kleur gebruiken.

Rood

Rood is een kleur die op de voorgrond komt. Er gaat een zekere geweldadigheid van uit, dus pas ditzelfde precies toe. Onder sommige merken kan het om deze reden juist wel. Coca-Cola utiliseert deze kleur al 100 jaar met aanzienlijk triomf!

Blauw

Blauw is de meest zakelijke kleur, die prima strookt met no-nonsense bedrijven. Integreer blauw met zwart, wit en grijs om analyse, rust en degelijkheid uit te stralen.

Niet Uitsluitend voor Multinationals

Mensen identificeren zichzelf steeds meer met merken, en dat laten ze veelvoudig zien door het bedrijf logo van dat artikel waarneembaar te dragen of onder zichzelf te hebben. Een beker met het logo van Starbucks, bv.. Zo kunnen ze laten observeren wie ze zijn, en wat hun maatstaven zijn.
Een sterk artikel heeft een sterk logo. Dat geldt voor hoge merken, maar dat geldt net zo gepast voor minder grote merken. Zorg dat personen zichzelf ook met uw merk kunnen identificeren!

Minder bekende tinten

Paars is creatief, oranje straalt levensvreugde uit, en groen illustreert het milieu en duurzaamheid. Samenvoegen met zwart en wit is altijd volmaakt, maar kijk uit met het combineren met de supplementaire kleur. Ditzelfde valt vaak niet goed uit. De complementaire kleur is de elementaire kleur die niet in deze mengkleur zit. Dus voor oranje (geel en rood) is dat blauw, voor paars (rood en blauw) is dat geel, en voor groen (blauw en geel) is dat rood. Logischerwijs is ditzelfde ook een kwestie van smaak.

Uw beeldmerk Afstemmen voor de Feestdagen

Uw architect logo in kerstkleuren of met een achtergrondje van paashazen voor de feestdagen, of in rood-wit-blauw voor een binnenlandse feestdag: het kan allemaal. Het is een supplementaire methodiek om te communiceren met uw consumenten en potentiële klanten.

Een bedrijfslogo is uitzonderlijk doorslaggevend. In één oogopslag moeten consumenten van uw website en uw Facebook pagina kunnen bewonderen waar uw concern voor staat. Een bruikbaar bedrijf logo laat ditzelfde bekijken en zorgt daarbij voor de herkenbaarheid van uw architect logo.

Bekijk al onze prijzen en pakketten.